Formular de retur
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
SIMPLU SI RAPID
Contactati telefonic * 0741551344
* 0726791530
MAIL vanzari@pescarmag.ro sau bilanmarcel@yahoo.com
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
Important!
Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre client. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Pescarmag.ro de catre Consumator si acceptarea returului.
Pescarmag.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Pescarmag.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Va rugam sa completati formularul de retur privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.
Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora prin firma de curierat rapid:, Fan Courier, Urgent Cargus .Dupa completarea formularului de retur, veti primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB la Observatii: Returnare produse si numarul comenzi dvs sau numarul de factura!
Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
-Consumabile (acumulatori, baterii, etc.);
-Produse de ingrijire personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme, spray-uri);
-Firele mono-filament sau textile care nu sunt sigilate de catre producator.
Produsele pentru ingrijire personala si firele pot fi returnate doar daca sunt sigilate.Nu se accepta retunarea produselor nesigilate de aceasta natura pentru ca nu putem garanta integritatea acestora intr-o vanzare ulterioara. Multumim pentru intelegere!
Procedura returnarii produselor:
In privinta returului, produsele pot fi aduse personal sau prin reprezentant la sediul nostru (Radauti jud. Suceava str. Putnei nr. 124 Pescarmag.ro) ori pot fi trimise prin curierat rapid Urgent Cargus, Fan Courier. In cazul expedierii prin curierat va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport pe langa datele de contact, la Observatii: Returnare produse numarul comenzii dvs sau numarul de factura.
Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi contactat /a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri .
Mentiuni speciale:
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri, accesorii lipsa, certificate lipsa , ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Multumim pentru intelegere
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru sau online se percepe un comision de 0.0%
Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 0.0%.
Daca defectul produsului din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata prin formularul de retur sau telefonic in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este considerata nula. Multumim pentru intelegere!
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan sau Cargus in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.